custom

ساخت وبلاگ

شرکت مهندسی کاج طلایی آفاق  با تکیه بر کادر مجرب و سوابق 20 ساله مدیران در صنعت ساختمان و عایق کاری در کشور اسپانیا هم اکنون این افتخار را دارد که فن آوری های جدید عایق کاری در دنیا را برای اولین بار در ایران عرضه نماید. این شرکت در پاییز سال 1387 توسط جمعی از نخبگان وزارت علوم و فناوری کشور و با کمک مدیران با سابقه در تهران تاسیس گردید تا با تکیه بر دانش فنی و بهره گیری از عایق های حرارتی – صوتی پلی پورتان پاششی، پوششهای صنعتی پلی یوریا، پوششهای معدنی ضدحریق سازه و کفپوشهای صنعتی گام بلندی در زمینه ی بهینه سازی مصرف انرژی در ایران بردارد

custom...
ما را در سایت custom دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rojan customer بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 17:18

آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر، رویای شما در کسب و کار

فضای مجازی و به صورت کلی مبحث مارکتینگ در هر حوزه ای نیاز به شناخت، مهارت و تجربه دارد، همچنین داشتن یک تیم حرفه ای می تواند به رشد شما در فروش و برند سازی کمک کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر امروز به یک تیم بزرگ و ماهر تبدیل شده که می تواند در امور مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام همچنین اجرا و برنامه ریزی تبلیغات اینترنتی شمارا همراهی کند.

برای داشتن یک استراتژی مناسب و هدف مند از شروع تا موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ با شماییم تا رویای کسب و کارتان را بسازیم و در کنار هم از این درخشش لذت ببریم.

کسب و کار اینترنتی

مالیات اینفلوئنسرها

مدیریت اینستاگرام

custom...
ما را در سایت custom دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rojan customer بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:28

تصویب مالیات اینفلوئنسرها
که دارای ۵۰۰ هزار دنبال کننده باشند، در هفته گذشته توسط مجلس انجام شد. با گسترش این خبر، اعتراض‌های گسترده‌ای شکل گرفت. این قانون حتی شامل شبکه‌های فیلتر شده‌ای مانند تلگرام هم می‌شود، که باید مالیات پرداخت کنند. با توجه به شرایط به وجود آمده کارشناسان اقنصادی بر این باورند؛ اینگونه مالیات گرفتن دارای نقص و ضعف‌هایی می‌باشد.

کارشناسان معتقد هستند که بندهای شروط، مبنای غیر مناسبی جهت محاسبه درآمد اینفلوئنسرها دارد. قوانین مالیات اینفلوئنسر ها برای افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند، تعیین کننده میزان درآمد به دست آمده آن‌ها نمی‌باشد. بسیاری از افراد فعال در شبکه‌های مجازی همچنین هنرمندان از این تصمیم بسیار معترض هستند. گلایه هنرمندان به این دلیل است، که دولت هیچ تسهیلاتی را برای آن‌ها قرار نداده و این تصمیم برای آن‌ها جای نگرانی دارد.

در بودجه سال ۱۴۰۰ که در صحن مجلس مورد بررسی قرار گرفت، ماده‌ای جهت گرفتن مالیات از اینفوئنسرها یی است که بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارند. در واقعا افرادی که در شبکه های مجازی دارای این تعداد دنبال کننده باشند و تبلیغات انجام می‌دهند، مشمول محاسبه مالیات اینفلوئنسر ها می‌شوند.

علاوه بر این لیست افرادی که شامل پرداخت این مالیات می‌شوند، باید از طرف سازمان مالیات بر روی سایت قرار گیرد تا همه عموم آن اسامی را مشاهده کنند.

کسب و کار اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت اینستاگرام

custom...
ما را در سایت custom دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rojan customer بازدید : 208 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 14:05

آجیل میوه ای است که از پوسته سخت غیر قابل خوردن و یک دانه تشکیل شده است که به طور کلی خوراکی است. به طور کلی و به معنای آشپزی ، به طیف گسترده ای از بذرهای خشک شده آجیل گفته می شود ، اما در یک گیاهشناسی "مهره" به این معنی است که پوسته برای آزاد شدن بذر باز نمی شود (از بین می رود). ترجمه "مهره" در زبان های خاص اغلب به پارافزاسیون نیاز دارد ، زیرا کلمه مبهم است.

آجیل در بازار فروخته می شود
بیشتر دانه ها از میوه هایی تهیه می شوند که به طور طبیعی خود را از پوسته آزاد می کنند ، برخلاف مغزهایی مانند فندق ، شاه بلوط و بلوط ، که دارای دیواره های پوسته سخت هستند و از یک تخمدان مرکب سرچشمه می گیرند. کاربرد عمومی و اصلی این اصطلاح محدودیت کمتری دارد و بسیاری از آجیل ها (به معنای آشپزی) مانند بادام ، پنیر ، پسته ، گردو و آجیل برزیلی ، [1] از نظر گیاهشناسی آجیل نیستند. کاربرد معمول این اصطلاح اغلب به هر هسته سخت خوراکی دیواره ای به عنوان یک آجیل اشاره دارد. [2] آجیل منبع غذایی پر انرژی و غنی از مواد مغذی است. [3]

برای خرید پسته کلیک کنید.

خرید آجیل

آجیل وخشکبار

آجیل عید 

custom...
ما را در سایت custom دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rojan customer بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 20:22